fredag 25 januari 2013

blandad historik....







Lite gamla bilder nu funkar de lägga upp bilder igen tjoho :)

Den med dom vackra ögonen är då våran Qvincy helt underbar är hon och  jobbar grymt med släden.
Veckan har varit fullt upp och jag har hunnit vara två nätter i Piteå sedan skjutsade världens bästa föräldrar hem mig till Tällåsen.
Glada ungar som man kom hem till :)
Sedan har vi hunnit med härliga dragturer, sparktur grilla korv och massa mys!

Till min stora slädje ville även Oskar följa och köra hund super mysigt att åka iväg med honom sixten följde också med men somnade väldigt fort :) Otroligt mysigt att vara han och jag!

Imorgon blir de Pite havsbad och familjemys!
Som jag längtar.

Närmar sig operationen för Sixten otroligt blandade känslor!
Mest oroar man sig för tiden efter om han kommer ha väldigt ont!

3 kommentarer:

  1. När är operationen nu igen?
    Vi vill komma och hälsa på er någon helg SNART. Typ fredag kväll till söndag förmiddag.
    Tänkte på när det fungerar för er, och om ni kanske vill vänta tills några veckor efter S har blivit opererad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle vara super kul om du kom hit!
      På onsdag har vi op. Och tror han är på benen väldigt fort eller jag hoppas iallafall :-) kommer hus tomten med?
      Kramar

      Radera
  2. När jag skriver kommentar via min mob så kommer det inte med... varför???? Super irri, saknar er! puss puss

    SvaraRadera