lördag 23 februari 2013

Huvudvärk

Efter ha plågats med huvudvärk i två dagar nu känner jag mig lite halv död  misstänker att de är stressen för måndag som känns av.

De ska ordnas för pojkar, hundar, sotaren som ville hälsa på, kläder som ska packas och så vidare...
Per tycker inte de är så mycke att göra medans min mage känns som den håller att gå sönder för stress att f*n om jag glömt nå.

Sen oron då Lilleman ska sövas.
Och de värsta väntan medans han är på operation dom timmarna känns längre än längst...

Kändes skönt då läkarna berättade att Sixten inte har en bred gom spalt vilket både jag och Per har tyckt men känns skönt att få de bekräftat!

Nu hoppas man allting går bra så vi får åka hem fort och hämta hem våra fina odjur.

Annars är allting som vanligt här. Haft kanon väder här idag så barnen har varit ute hela dagen.

Passande på att vara ute och fota lite medans Sixten sov. Blev mest bilder på hundarna så ska lägga ut dom sen nån dag så ni får se våra nalle björnar :-)

Handlade så himla gott te nu då vi var till Umeå kärleks te. Otroligt gott och att de är hjärtan i gör inte saken sämre :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar