söndag 10 mars 2013

Fort gick de

Den här helgen också!

Fick besök av Sofia och hennes trevliga karl! Vi umgicks mest. Båda barnen är bettutade i Sofia! Samuel var ledsen för att hans tjej hade åkt hem.

Sofia skicka gärna lite bilder av de du fotade!

Igår var de middag och vin Titti och Robert var även inbjudna :-)
Mycket trevligt men de känns idag att de blev sent och tidig morgon. Sixten gjorde nämligen morgon kl fyra!

Idag dök Pers kompisar upp så vi grillade utomhus och surrade!
Kvällen middag och sedan iväg på hund träning.

Och för första gången levererade jag och solo tillsammans! En härlig känsla! Han gick inte upp nå i varv och jag kände mig aldrig irriterad på honom och ändå körde vi saker som brukar göra att min hjärna går på högvarv och han håller på krypa ur skinnet för att göra rätt!

Men idag blev de inte så. Visst de såg inte perfekt ut men vi trivdes tillsammans tränings mässigt så grymt nöjd var jag!

1 kommentar:

  1. Jag har inte ens laddat upp bilderna än men jag ska ta och fixa till det och skicka en hög till er :)

    SvaraRadera