måndag 24 november 2014

Fri röntgad

I lördaga kom den goda nyheten att våran tiger är fri röntgad! Härligt som satan!
Så nu i veckan kommer de en tik som ska paras med honom och förhoppningsvis kommer de lurviga valpar om ca 70 dagar :)
Vi har bestämt oss för att ta en valp i parningsavgift vilket känns spännande de också :)

I helgen har vi inte haft något direkt planerat och jag har hängt med sambo barn och hundar. Efter min vurpa torsdag kväll har jag haft grymma känningar i axel rygg och nacke. Men de börjar kännas bättre nu.

Tränat lite hund har jag också gjort och jag känner mig lite fast på fjärren :/

I veckan blir de bvc. Tandläkaren med samuel. Och den tiken som kommer hit. Sixten är bjuden på sitt första kalas. Vilket känna stort i mamma hjärtat! Pepparkaksbakning. Skyltsöndag och julpyntet ska upp :) en bra vecka kan vi säga !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar