fredag 21 december 2012

En härlig vecka :)

I söndags skjutsade Per och pojkarna mig och Sixten till piteå för  att stanna.
Min syster är uppe från småland super mysigt att umgås vi har hunnit spöa varandra i kort.
Jag har umgåtts med hennes barn som är 2½ år och 2½ månad.
Vi har letat spöken bytt blöjor skumpat runt och sett kapten sprätt underbart att hinna umgås med dom massa.

Måndagen gjorde jag min engelska eximination super Nervös var jag. Men nu är jag klar med skolan och de känns underbart ETT STORT TACK TILL TITTI UTAN DIG HADE JAG INTE FIXAT DE.

Tisdag blev de stan handla skor kläder till sixten. Och en mysig lunch med mina syskon. Otroligt kul att bara hänga vi syskon. Sedan dök pappa upp och vi följde med honom och handla kläder otroligt troligt.

Onsdag blev de bad med barnen och sedan gratta mormor.
Torsdag åkte jag hem för ha innervik på middag och se tomten är far till alla barnen
(Så nu är man redo för jul man måste hinna se den filmen)

Idag har jag och min sambo haft mys dag åkte in till stan för handla sista julklapparna.Käkade lunch tillsammans. OCH HÖR OCH HÄPNA PER KÖPTE HELA TVÅ!!!!! PAR JEANS :P

Nu är de mys i soffan som gäller och längta till måndag för då kommer pojkarna och OJ vad jag saknar dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar