torsdag 6 december 2012

Listan för 2012

För några veckor sen gjorde jag och Per en lista över saker vi ska göra under 2012 / 2013

2013 lista vart något dyr och en himla massa saker att göra.

Lista 2012 var´mindre saker kan vara för att de inte är så många veckor kvar av de här året.
Men idag kunde jag och Per bocka av de sista på listan kändes väldigt härligt :)

Imorgon blir de Piteå för koppla in motorvärmare till bilen.
Blir stanna där till på lördag så hinner väl umgås lite med familjen :)

Igår handlades alla julklappar klart.
Men nu är jag i valet och kvalet om jag ska köpa en liten julklapp till Per eller skita i de....
Svåra bekymmer ni hör ju.

Som kallst har vi nu haft 26 minus och fått ungefär 3 dm snö UNDERBART!!

2 kommentarer:

  1. Få se listan då!

    Kanske man också skulle ta och göra en sån.. men guu vad besviken jag skulle bli om jag inte lyckades göra allt som jag skulle vilja då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyckte de var bra för att få en översikt och kolla vars prion skulle ligga :) gäller försöka göra den realistisk :D

      Radera