onsdag 3 april 2013

Började dagen med att städa ut bilen mycke skit men skönt att de är gjort :-)

I måndags chatta jag med en kvinna från California över en timma fick träna bra på engelskan ! tur att man nyligen läst upp engelskan intressant att byta erfarenheter :-D

Hunnit över till grannarna och druckit kaffe bråkat med försäkringskassan idag stod dom högst upp på min lista över vilka som jag vill sparka lite på!
De är inte nog med att man har ett barn med speciella behov man ska behöva slåss för allting också.
Så när jag får pengar den här månaden känns ju som aldrig...

Sedan började jag ta tag i de där med Sixten skenor som han ska ha. Men de verkar vara en lång procedur de också!

Igår tog jag och hundarna en springtur fördelen med ha många hundar är att man kan välja sällskap B-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar