söndag 7 april 2013

Blogg torka

Beror inte på att de inte finns nå att skriva om utan att prioriteringen har legat på annat :-)

Efter påsk väntade en vecka med full rulle pojkarna kom hem. Mysigt och bra! Jag och Titti gjorde en hel grym träning med hundarna.
Mer hundträning, mysiga morgnar med pojkarna! Stan runda med syster. Promenerat och bara haft de bra.

Fredagen blev helt plötsligt alla tre barnen stulna! Eller ja stulna var väl kanske en liten överdrift Oskar ville åka till farmor och farfar. Samuel ville åka till min syster och Sixten ville mor och far låna. Så där för första gången sen Sixten titta ut var vi utan barn som vaknar på natt/ stiger upp före fan på morgonen.

Vi passade på att promenera sedan bestämde jag att vi skulle slå klackarna i taket. Lurade med mig en med brottsling så Titti ställde upp och visade ute livet i Skellefteå. Efter ramlat ut halv ett på natten och hemma efter tre måste jag säga en trevlig kväll!

Men de där med sovmorgon är inte min grej så kring halv åtta steg jag upp :-)

Mot Piteå hämta barn och köra lite hund. Men igår kväll somnade jag iallafall ovaggad :-)

Nu blir de snart rulla mot middag :-D

Har nu fått upp skåpet som min pappa gjort :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar