torsdag 25 juli 2013

Lilleputtlandet

Igår packade vi in oss i bilen för att åka till Lillputtelandet med barnen där skulle vi möta upp två andra familjer. Måste var erkänna vid såna här tillfällen när man alltid åker själv med barnen saknar jag min sambo lite extra nåja nästa sommar hoppas jag vi har semester tillsammans!

Men landet bjöd på roliga saker och barnen var super nöjda! Och med tanke på priset så får dom otroligt mycke tycker jag!

Enda man ska tänka på är att dom inte tar kort samt egen matsäck är ett måste. Vi köpte varmkorv men de känns att de är lite lite att stå på sig en hel dag. Hemma hade jag bjudit hit syster med familj på middag. Trevligt! Barnen leker och och vi tränade munnarna.

Per tog på sig två tolv timmars pass i helgen så nu i helgen blir de jag och barnen igen.

Sen måndag är de dags för Uppsala igen. De som kändes så långt bort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar