onsdag 17 juli 2013

Sigge dagar

Här händer de så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Jag och Sixten tillbringar dagarna och myser :-)

I tisdag var vi ute och spårade med två till. Solo var lite svajig sen gjorde vi uppletande och de gick kanon :-)
Sixten var tvungen ha stövlar till hans stora sorg! Hade behövt vantar till honom också men så himla svårt hitta några som passar!

Igår var de in till stan för besök på mödravården allting såg bra ut så de kändes skönt!
Nu ultraljud på. Måndag och skrot vad jag är nervös. Hinner trissa upp mig att nånting ska vara fel.

Hann träna hund med Malin och Titti sitta och svamla och ha de allmänt bra :-)

Kvällen blev de reparation hundkoja de är rart med huskar nästan jämt! Dom tuggar och tuggar! Jag hade surrat om nytt golv inne i huset men istället blev de hundarna som fick nytt golv :-)

1 kommentar:

  1. Snart kommer jag och myser med er, klart det går bra på ultraljudet!:) puss på er

    SvaraRadera