söndag 11 augusti 2013

Sovmorgon

På morgonen kastades sambon ur sängen för att jag skulle få en lång härlig sovmorgon. Hade de inte varit för pyret i magen som träffade Pinkblåsan hade jag nog sovit mycke längre till :-D

Men upp lurade med mig hela familjen på promenad. Skit vad ont de gör men samtidigt är de jäkligt nyttigt röra på sig. Håller mig till korta rundan som tar ca. 50 minuter. Och de är ju bättre än inget.

In till stan för lovade pojkarna att dom skulle få handla sig nån leksak. Lyckan var total då helt ärligt de händer sjukt sällan nånting får följa med hem då jag och Per heller lägger pengar för aktiviteter med barnen.
Efter de åkte vi på restaurang med barnen skrot god mat. Hyfsat lugna ungar. Så nu hemma och myser medans barnen ser på tv.

Imorgon blir de vallning promenad och ringa måste samtal. Helt okej måndag kan man säga :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar