tisdag 27 augusti 2013

En sån dag

När sambon berättar att han inte kommer hem till middag som jag och Sigge får roa oss själva :)
De blir soffhäng på hög nivå och medans han sover koimmer jag sova :)
Träna hund ska också hinnas hade jag tänkt.
Imorgon blir de vaccinering för Sixten och vaanlig 18 månaders kontroll skrämmande vad fort tiden har gått med min lilla bebbis!

Hittade en overall på hm hemsida  som jag funderde åka och kika på tror den skulle sitta riktigt bra på Sigge.
Imorgon ska jag hämta babyskyddet också så nu är allting färdig handlar till lillan i magen
förutom BB kläder då :) Men de tänkte jag vänta ett tag till innan jag sprang iväg och handla :)


I helgen är de dags för min å Pers vuxen helg vi har barnvakt.
Mor och Far har surrat om få sköta lilleman så i helgen ska vi passa på :)
När jag bokade tyckte jag de kändes så himla länge innan de var dags men fort har de gått!
Köpte en liten present till min sambo också.


Ställde mig på vågen på morgonen de var ingen trevlig upplevelse!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar