söndag 1 september 2013

Vuxen helg

Så hade jag och Per den där helgen då de bara var han och jag :-)

Efter lyxat till de och bokat hotell i Lycksele som vi båda såg fram emot.

Jag hade planerat kanot paddling bada och mat :-)

Efter en bra stund i bilen både jag och per var över hur himla tyst de var i bilen!
Var vi framme passade på gå på dollarstore och handla lite onödiga saker :-)

Ut med kanot i över två timmar super kul och trevligt att sambon fick bada fötter gjorde de hela ännu bättre ;-)
Bada i poolen bada bastu och mysa på.
Till kvällen var de bokat två rätters middag och himla så god mat vi fick.
Stort minus för att jag inte kunde dricka vin!
Morgonen blev de frukost bada rulla mot Piteå och herregud vad jag saknade Lilleman då!!!

Så ikväll har jag och Lilleman myst på bara han och jag underbart!
Nu väntas en full vecka som vanligt och allt möjligt ska hinnas med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar