tisdag 24 september 2013

Hel dag

Igår hade vi en hel dag med Titti vi åkte in till stan och gjorde lite ärenden. Hämtade ut sixtens nya overall nån tröja och lite annat. Fotade mig för körkortet. Och lyckades som vanligt se ut som kom och hjälp mig.
Vi firade med lunch på stan för Sixten fick börja äta vanlig mat igår :-)

Sedan en sväng på sjukhuset för kolla sänkan på Sixten då jag tycker de rinner lite från läppen. Antibiotika en vecka till blev resultatet!

Sedan kvällen skulle jag åka till Biblioteket. Mest för lämna igen böcker. Efter letat nästan över en halv timma efter en bok gav jag upp. Åkte iväg lämnade böckerna. Hämtade ut min nya telefon. Loggade in på Biblioteket här hemma för upptäcka jag redan lämnat igen boken :-S

Idag blir de kolla på öppen klass viltspår :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar