fredag 6 september 2013

Äntligen helg eller hur :-)

Veckan som varit innehöll två trevliga middagar. Bebis mys. Hundträning och mys med pojkarna!

Att sitta med en två månaders bebis i famnen kan ge mig både stress och glädje. Helt underbart tills lilla pyret kommer ut men samtidigt en stress hur ska jag få ihop vardagen.
Sixten visade tydligt vad han tyckte om att jag satt med nån annan i knät. Han är så himla mammig!!!

Söndag är de få dags för finplastik för Sixten och än en gång slår de mig att de var ju så himla länge fram tills dess att tiden springer iväg! Nervös och jag gruvar mig lite. Sen att de är planerat lite efter de också gör ju inte saken bättre.

Men idag blir de hundträning cykeltur för handla lördags godis medans sambon är och jagar älg. Ska väl klia mitt kloka huvud och komma på nån middag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar