onsdag 18 september 2013

Tredje operationen

Vi har så himla otur!
Allting började i lördags då Sixten ramlade och slog upp uti den ny opererade läppen. Igår fick vi åka ner akut för fixa läppen då de gick upp mer och mer efter en lång dag fick Sixten komma in på operation bordet. Efter en relativt snabb operation fick jag tillbaka Lilleman och som vanligt var han fantastiskt! Sov till sex på morgonen åt och var nöjd.

Utskrivna klockan nio gick ner för vänta på bussen. Då vi går mot bussen ställer jag ner Lilleman som går två steg ramlar och slår upp hela läppen igen.
Förbannat jävla skit!
Och då Lilleman kom upp på avdelningen somnade han som inget hade hänt.
Då föll tårarna jag tror jag grät i tre timmar tills Lilleman vaknade och jag insåg att de är bara bita ihop.
Så nu efter ännu en dag fastande ligger min älskade son i knät och nu kommer jag inte släppa honom tills läppen är hel.

Fem operationer på fyra månader både mamma och son har tagit stryk nu vill vi ha mysiga kvällar och en härlig frisk höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar