onsdag 11 september 2013

Tre dagar efter operation

Nu har en gått tre dagar efter operation. Och jag måste säga de går väl okej! Han verkar inte ha jätte ont men klart de syns att han är öm. Svullnaden hade börjat lägga sig med efter en liten sväng med huvudet före tycker jag de har svällt upp igen.

De är jätte strul men maten! Han ska ju egentligen ha ätit flytande i tre dagar men då sonen grät och skakade vid kylskåpet av hunger blev de överkokta makaroner med smör. Och efter fått i de så var de som en ny pojke.
Nu är de pure i tre dagar som gäller så jag har handlat hem barnmats burkar hoppas hoppas han äter de!!!!!

Annars var vi och blocket fynda igen igår ett nytt köksbord och de vart verkligen kanon! Bara sambon har tid ska han få hjälpa mig flytta om saker i hallen.

Hade ju tänkt ge mig på måla om i trappen och tapetsera om övervåningen i höst
Men då vi kommer åka på bygga om där har jag bestämt mig för vänta. Men spännande pyssla på i huset gör så man känner sig lite mer hemma :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar