torsdag 12 december 2013

Mys pys

I måndags hade jag och Sixten ett ryck och städade här hemma. Samuel dök Hem och Oskar hade lång rep på skolan.
Gick kanon att städa dock fick jag väldigt ont efteråt.
På kvällen var de dags för mat,laget vilket jag envisades åka på fast benen inte ville funka. Trevligt sällskap och god mat kändes toppen. Trött och sliten åkte jag hem för upptäcka att välkommen förkylning och feber.

Tisdag låg jag bokstavligt som en klubba säl. Pojkarna hjälpte till så gott dom kunde och de var ett halleluja moment när Per kom hem. Och som han har pysslat om mig jag blir helt klart rörd och glad av de.

Onsdag hade jag Mödra besök. Hade blodtrycksfall där inne så dom skickade mig på Förlossningen. Kurva och ultraljud visade att liten i magen mådde bra iallafall vilket känns skönt värre för mig på utsidan.

Nu ikväll har febern släppt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar