onsdag 18 december 2013

trasig telefon

I helgen var vi till Boden men pojkarna grus :) Badade åt god mat och bara vara men då jag legat sjuk hela förra veckan kände jag mig inte riktigt på topp men vi fick en mysig familje helg och de var ju huvudsaken kan jag känna :)

Söndag  blev de middag i luleå barnen passade på att spela lite och vi vixna surrade precis som de ska vara :P

påvägen hem lyckades jag tappa telefon eländet så nu är den inne på lagning och shit vad bortskämd man är med ha allt på telefonen... så hoppas den kommer snart tillbaka och de inte är allt för dyrt!!

Måndag tränades de hund och igår  var de barnvakt dags.

Idag var de mödra besök och för sixten habben besök där mellan hann vi shoppa lite julklappar och och äta en dålig lunch... Nu är de tre julklappar kvar tills alla är klara... och ingen julkänsla ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar