tisdag 21 oktober 2014

händer

Här händer de en hel del.

Jag har väl surrat om en sovstuga här på gården sen jag flyttade hit. Den ska vara djur fri så syster yster kan komma hit och hälsa på mig.

Sen är de bara inse att tre sovrum på sex personer är lite tajt... Nog för att vi håller på bygga ett till sovrum men men ..
Men nu dök de upp på blocket en stuga som bortskänkes mot transport. Nu då min kära far har hållt på en hel del och flytta hus blev jag eld och lågor medans min sambo är väl inte eld och lågor.

De är ju helt klart lite fix på huset men för en billig slant lite pensling och tapetsering skulle vi få ett super fint litet hus på gården.
Så jag hoppas min sambo inser hur grymt de skulle vara och blir övertalad.

Förutom de håller jag kurs just nu vilket är super kul och tränar min egen byracka. vi har hunnit en sväng till Sundsvall på hundutställning, bada med barnen och bara myst på. Varit utan bil i två dagar vilket är balsam för själen promenera fixa lite hemma och bara vara.

Middag i lördags med lite folk super trevligt och maten räckte till alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar