måndag 27 oktober 2014

Mätt och klart

Sådär nu är de mätt och klart för att flytta hem våran lilla stuga så ja inom två månder ska den stå här på tomten dock delad på mitten och med en massa jävla jobb. Men de ska bli fantastiskt kul att fixa de!!

Jag tycker de ska bli otroligt spännande att vara och flytta den till att få den klar på tomten.
Pappa försöker berätta för mig bäst han kan. Vissa gånger ser jag nog ut som ett frågetecken och ibland kanske lite förståenden.

Idag har jag varit och tränat med polly och de är bara inse vi är inte klara för starta nästa helg i tvåan egentligen men ska bli kul att se hur långt vi kommer. Fjärren är inte alls klar men resten sitter sisådär men inga tior alls måste jag säga.

Handlat och idag kom alla barnen så nu är ordningen återställd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar