lördag 10 december 2011

lördag kväll

Kom hit å hälsa på Sofia så jag kan ta ett kort på du å jag :D

Idag har jag och Per släppat oss runt på 40 minuters rundan.
De har kommit hur mycke snö som helst och satan vad tungt de gick.
Ändå gjorde Per spår åt mig.
Men med Huvudvärk dåliga höfter och sammandragningar var jag jäkligt då vi kom hem!

Ikväll blir de bara mysa ner i soffan ha de bra.
Var å handlade chips och dip idag MUMS!

Imorgon börjar hundkursen vilket ska bli roligt men de känns som de kommer bli mycke nu i december/januari.

Nästa helg åker hela familjen till lycksele som jag längtar :) Mysigt bo på hotell och gå på djurparken tillsammans med barnen och kärleken :)
Sedan blir de jul vecka och den ska firas utan barn :( Men första julen med Per vilket är underbart :) Sedan Kommer min syster hem <3 och som jag längtar efter henne och alfred. Nyår firas med barnen, mina syskon mina föräldrar känns som de kommer bli ett toppen nyår.
Januari har jag anmält mig till en lydnads dag med Solo första kursen jag går med honom blir super kul och intressant :)

Nee de var lite snabb uppdatering vad som händer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar