fredag 30 december 2011

Nu var de länge sen

jag uppdater bloggen men nu kommer lite snabb uppdatering vad som händer :)

Måndag hade vi lilla julafton med min familj och Pers familj och efter den kvällen kändes de lite som julen äntligen var över :)
Många fina klappar fick barnen och dom verkar då nöjda.

Tisdag åkte oskar till farmor och farfar och sov så jag å samuel hade mys kväll här hemma med filemn på andra sidan häcken :)

Onsdag hade jag barnmorskan och allting såg bra ut hjärtljuden låg på 150 så lite högre den här gången :)
Sedan in till stan träffade syster med sambo och deras barn alltid lika kul med sällskap. Handlade lite saker mest till Oskar och han vart då nöjd med de jag kom hem med :)
Efter de vart de bestämmt att Felix och Oskar skulle sova över hos oss super kul då de var himla länge sen Oskar gjorde de och felix har aldrig gjort de.
Pojkarna leker himla bra tillsammans så de är kul :)
Nina var förbi på kvällen å hennes hund hoppas i min mage så haft förbannat med värk efter de i sygg och mage :(

Tordag åkte vi till piteå träffade syster å oj som man längtat efter henne hoppas jag hinner åka ditt nästa vecka och träffa henne mera :)

idag blir de lugn dag med plock här hemma
för imorgon blir de piteå och fira in de nya året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar