onsdag 21 december 2011

Stan

Idag drog jag, Jessica och Joline till stan
för inhandla kläder till dom och min uppgift var sista julklappen till Per.

Jessica hittade super fina klänningar.
Var också sugen på nånting nytt men känns som onödigt att handla nå kläder just nu.

Presenten till Per var lite impuls och är väl fortfarande inte säker på om de är de han vill ha men men vi får väl se :)

Hemma så åkte vi ut en sväng med hundarna för kolla spår med släden och jag måste säga att Per har verkligen dragit upp super fina spår att köra på-
Blir glad då han gör saker för min skull nog för att jag tror att han är lika körglad med släden som jag :)

Men ska sätta mig å göra klart linor idag och åka ut på en tur imorgon :)

Igår gjorde jag saffransbulle i form super god :)
Så nu finns de bullar för en liten stund iallafall ;)

Imorgon ska vi julhandla, rulla köttbullar och köra hund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar