måndag 9 april 2012

Påsk 2012

Shit vad tiden går fort tänk att de redan är 2012 nu man blir som paff :) Torsdag packades bilen med hundar ungar och mat å lite kläder för att börja rulla mot överkalix :) Laddad för en mysig helg med familjen Nilsson familjen Nilsson/berglund samt våran familj nilsson/holmström/ abrahamsson. Resan upp gick väldigt bra måste jag säga pojkarna kollade film och Sigge sov :) Stannade till i mörön hos nå vänner också väldigt trevligt blir allt för sällan man ses men alltid lika kul då man gör de. Uppe i överkalix har de varit kanon väder hela tiden. Dock då Anna kom upp hade Felix fått en släng av magsjuka stackars liten :S Oskar N fick öroninflammation lördag morgon så då blev de träffa en läkare i Överkalíx som jag måste säga var kanon pratade till Oskar och var väldigt duktig! Senare under dagen skulle vi tolka med boben bakom skotern. Ner på isen med hundarna på boben å sen bar de iväg. Jokk sprang och jagade fick tag i min telefon gjorde ett sving å sen var de godnatt för halva den skärmen. JÄvla Crap kan man lungt säga!! Sedan satte jag och Oskar oss på skotern åkte en liten sväng vilket både han å jag ramlade av men jag landade mjukt :S Så nu har Oskar fullt med rivsår i ansiktet och saknar en tand. Sämsta mostern i världen kan man lungt säga !! Lördag kväll gick Per vilse så vi fick fara ut och leta efter honom lörfdag natt fick våran Oskar magsjuka :S en händelserik men trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar