måndag 30 april 2012

Underbara morgon!!

Idag tog jag och Sixten morgon kvart över tre... Han har skämt bort oss en längre tid nu men inatt vill han vara vaken och mysa :) Precis då jag hade tänkt lägga han i vagnen och gå ut och gå somnade han. Så istället betalade jag räkningar... morgonstund har guld i mun. Men inte då man ska betala räkningar :) Att bli miljonär står fortfarande på min önskelista ;) Vi handlade igår 13 stycke solcellslampor var hur mysigt som helst uti infarten. Sen ska jag sätta runt altanen och en i blomrabatten :) Vi har ju varit torsdag till söndag i Piteå hunnit med en hel del :) Roligt att vara och hälsa på men mysigt att komma hem å vara med Per. Nästa fredag har jag kurs avslutning känns som de har gått så fort eller inte fort men att de redan varit tio gånger då men då har jag dock missat två men kör ett extra kurs tillfälle så de blir elva träffar. Avslutar med en innbördes tävling där bästa ska koras och tur man har snälla personer i klubben så man kan ro de iland :) Pojkarna kommer idag dom är efterlängtade känns himla konstigt då dom kommer en dag senare än vad dom brukar göra. Men nu blir de full rulle i en hel vecka. Pers överraskning var ju då en förlovning så har varit och kollar på sex!! olika affärer och nu tror vi att vi har bestämt ring. Så nu ska dom beställas men eftersom vi ska ha en finsk speciall gjord kommer de nog dröja innan vi får dom.
Jag Och Samuel provar fiskelyckan i Överkalix :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar