torsdag 12 april 2012

Sjuk liten

Idag är de andra dagen som jag är in med Sixten. Han fick sån hosta då vi var i Överkalix så vi åkte in och lyssnade på hans lungor lite slem så han fick slemlösande att ta två gånger om dagen. Imorse blev de in igen då jag upplevde han hade tyngre å andas. Och jag hade rätt så han fick lite hjälp med adningen så ska vi in och lyssna imorgon så hoppas de har blivit bättre. Inge kul då lilleman är sjuk å hela kroppen hoppar på han då han hostar. Nu delar jag med mig av ett mumsigt recept :) Du behöver: Lax Pasta Lök Zucchini Turkisk yoghurt Stek upp lök, zucchini och laxen tillsammans. Kokan pastan under tiden. Blanda samma och voila du har en super god middag som serveras tillsammans med lite turkisk yoghurt. Hur mumsigt som helst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar