söndag 16 september 2012

Shopping och Småland

Nu hemma från Småland  :) Borta bra men hemma bäst!
Kära syster om du flyttar upp slipper jag tillbringa massa tid i bilen för hälsa på dig.
Med lite tårar i ögonen lämnade jag syster hennes sambo , Alfred och pyret i magen i Småland.
Just då inser man att man inte kommer ses förrän i december och att avståndet är alldeles alldeles för stort.
Sen hur kan de komma sig att tårarna bränner bakom ögonen alltid då man ska säga hej då?
Tala om att man är lite känslig :S

Vi har hunnit med Växjö träffat Sara underbart trevligt kolla in in tingsryd umgåtts och avslut med Ullared.
Eftersom min sambo inte läser min blogg kan jag inte förstår för jag handlade ju knappt nå och ändå 3000 kr fattigare :S
Trevligt och till Ullared kommer jag åka igen men utan en 6 månaders som hänger på armen och som man är rädd ska spy ner kläder som säljs.

Träffade en kvinna på Ullared som hade två söner men dubbel sidig LKG :)
Och måste hålla med alla mammor man träffar att de blir en vis sammhörighet och man kan jämföra upplevelser på olika sätt. Så tummen upp för alla mammor som delar med sig av alla sina lärdomar.
Ni gör mitt liv lättare :D

Nu i veckan kommer pojkarna och OJ som jag längtar efter dom. Imorgon ska vi åka på badhuset allihopa :)
Sedan boka kastrering för Solo, Ultraljud för Speja och handla nya kängor till mig :)
Billigt och bra nån som vill låna ut sin börs ??

Sedan tack Titti För en trevlig vecka :D:D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar