söndag 30 september 2012

Söndag

Vart så himla glad igår då min sambo trodde mer på mig än vad jag gjorde.
Skickade in min skoluppgift i lördags var och fiskade komplimang från Per för att jag hade gjort den så säger han att han har aldrig funderat på att jag inte ska klara skolan.
Då inser jag att min sambo tror mer på mig än vad jag gör :)

Mys kväll igår med grillning i kaminen och film mys.
Sixxten vaknade halv sex imorse och hade 39 graders feber lilla hjärtat.

Insåg då jag kollade lite att
har beställt mycke denna månad.
Ny telefon
gardiner och matta till köket
samt hittade en finurlig sida www.dammsugarpåsar.nu
där blev de beställt nya dammsugar påsar doftkulor och ett städ kit till bilen.
Hoppas hoppas de är så man får bort hundhåret med speciall borsten.

Väntar med spänning på allt ska komma :)

1 kommentar:

  1. Såklart han tror på dig. Fatta att alla som älskar dig gör det, även jag :)

    Hörru, vad blev det för telefon då?

    SvaraRadera