fredag 21 september 2012

Veckan springer före mig och jag ligger bakom med andan i halsen...

Denna vecka som jag skulle hinna så mycke inser nu att de är fredag och jag har inte hunnit ett skit.
Måndag badades de med pojkarna mysigt och bra storhandla efteråt
åker hem inser att förbannat glömde apoteket.
Tisdag umgås med härliga vänner pussa på valparna hämta pojkarna och plugga.
Pluggandet fastnade på en uppgift inser jag sitter fast ber om hjälp: Hjälp på väg :)

Onsdag var samuel hemma vi åkte på öppna förskolan och hade riktigt mys dag :)
Torsdag trimmades häcken upp och klubbkväll så för till WP med solo och Qira
Qira blir bara bättre och bättre.
Idag blir de Piteå och gratta moderns som blivit yngre :)
Kolla husky bebisar.
Och imorgon blir de in och handla lite på morognen insåg att Barnens hus hade overaller för 199 kr billigt och bra :)
Ska bygga valphage börja slippa upp bordet få hjälp med engelskan.
Bada solo för kastrering måndag.
Inser att jag kommer nog inte vara sysslolös :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar