måndag 5 november 2012

1 steg fram 3 steg tillbaka

Just nu går de Tungt så himla tungt.. de  känns som ett steg fram och tre mycke längre steg tillbaka.
Ingenting som jag har tänkt går i lås! De gör mig heligt förbannad!
Sedan måste jag ta beslut och i dom besluten måste jag ta själv lägg på de en del läkarbesök, Dåligt med pengar och en himla massa måsten och tadada där har ni mitt liv ?!
Nämde jag att min nya telefon har gått sönder också?
Bytes gärna mot att vara mångmiljonär utan problem! Kan väl inte vara allt för mycke att begära ??

Idag blev de handla de sista till tvättstugan så nu väntar jag bara på att allting ska komma upp där så blir de klart då ska jag flytta in i min tvättstuga så himla härligt!!!

Pojkarna åkte till sin mamma idag och den här veckan verkar bli väldigt lugn!
Läkarbesök sista föräldraträffen och en ledig helg :)

Nu lite hundskriv mitt i allting :)
Helgen tävlade jag Akai ( om nu hennes matte läser min blogg tusan tack att jag fick låna henne!!!)
Vilken härlig känsla och shit vad jag saknat den känslan då den aldrig infinner sig med Solo.
Plockade hem ett första pris i ettan på lördag med 177 p och tävlade tvåan på söndag med 137,5 poäng :)UNDERBAR KÄNSLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar