onsdag 7 november 2012

Umeå igår

Eftersom nu dom flesta vet hur jag känner uti sjukvården fortsätter nu min klagovisa här...
Mor och far bestämde sig för följa till Umeå igår då de var dags för nytt läkarbesök.
Lagomt munter mamma desto gladare son som åkte iväg.
Kollade husbilar, käkade lunch och gick på skrot affärer innan vi hade tid i Umeå.
Läkarbesöket var kvart i tre efter suttit och väntat till KVART I FYRA var de lagomt muntra mamman jävligt sur! Muttrar till sin egen mor är att de jävligaste är att jag vet vad dom kommer säga och jag kunde lika gärna fyllt i remissen själv... kommer läkarn in säger exakt som jag sa och hela tog max fem minuter.

GLÄDJE TILL SJUKVÅRDEN ATT NI SNOR MINA DAGAR.

( att jag och lilleman har 40 mil till sjukhus verkar dom skita totalt i )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar