torsdag 1 november 2012

Köpa nya öron

I måndags då pojkarna kom var de två stycken sjuka pojkar
så sammanlagt tre sjuka pojkar per son jobbar hela tiden och jag med
de lilla jag har att göra.

Måndag till tisdag blev de inte mycke sova då alla tre ungar bytte av varandra.
Blir lika faschinerad dan efter hur Per kan sova genom de. 
Kan väl erkänna att på måndag natt när man hör han snarkar och sova hur gott som helst
då växer hornen på mig jag vill helst SLÅ honom rikitgt HÅRT!

Tisdag blev då lugn hemma dag medans sjuklingarna kryade på sig vi byggde i för sig årets första snögubbe
(BILDBEVIS) kommer sen!
På kvällen hade barnen hundkurs så vi släppade oss ditt så vi skulle slippa se dom fyra väggarna!!


Eftersom pojkarna turas om att vara halv dåliga blir de en lugn höstlovs vecka.
Samt att deras öron verkar ha blivit kvar hos deras mor undra om de finns att köpa nya ??

Ska göra idag hemmagjord kebab för bjuda syster, hennes karl och barn imorgon.
Om de smakar bra lägger jag ut recept sen :)

Valpköpare var här igår och drog en liten lättnad då de kändes bra och Vilda verkar få ett toppen hem.

1 kommentar:

  1. Det verkar som fadern i huset också behöver nya öron (tänkte när han inte vaknar):) PUSSSS

    SvaraRadera