torsdag 21 november 2013

Besök

Då Lilleman och jag har börjat sova länge på morgonen idag skulle vi vara på sjukhuset klockan tio och vi behaga oss masa upp kvart i nio. Lite stressad och med andan i halsen kom vi in på sjukhuset. Och äntligen är bakterierna borta och blodtrycket okej :-) så nu blir de inte förrän nästa måndag jag ska in. Känns helt galet att de bara snart är sju veckor tills liten ska ut och jag minns med Sixten Hur dom fyra sista sprang iväg!!

Här känns verkligen jul känslan av. Jag som annars inte varit jätte förtjust i julen inser att de har handlats en del pynt för de. Tror dock lite av sixtens glädje smittar av sig. Idag valde han nya julgrans kulor så jag längtar tills granen ska upp.
Nästan färdigt med julklappar också :-)

Hemma efter vårat stads besök har jag och Sixten bara varit jag känner mig rätt trött ska jag erkänna.

Ikväll ska hundarna ut på en dragsväng. Hoppas bara min kropp håller ihop. Och hundarna inte är allt för galant:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar