fredag 29 november 2013

Hundar och tokerier

?Sådär blev de helg. Efter gjort lite hemma och hängt med barn och hundar känner jag mig nöjd. Imorgon är de dax för hundkurs igen blir super kul :-) inspirerande att träffa folk som är lika hund nördiga som jag!
Då Sixten stannade och sov hos tant Titti passade jag att boka in promenad med Carin :-) sen att jag typ inte kan gå utan måste stanna hela tiden kommer nog roa henne ;-)

Efter kursen ska vi köra lite rapport blir roligt som tusan!
Allt för länge sen!!

Idag handlades de fler krokar till tvättstugan och med lite magi ska jag ordna mer utrymme där. Pannrummet undan plockat så sen ska hallen få sig en omgång i helgen sen är helgens bravader avklarade :-)

Nästa vecka blir en lugn vecka hoppas de
Kommer lite snö så vi kan ut och sparka :-)

Nöjd kille som får hänga
Med Titti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar