söndag 17 november 2013

Trött

Skickar ungen på skolan dom andra två sover fortfarande. Hoppas hinna krypa ner en stund innan dom vaknar.

Veckan har varit fullt upp men ändå lite att göra. I lördags var jag och Samuel ute och drog med hundarna super mysigt men usch vad ont jag hade efteråt. Kvällen avslutades med trevlig middag med trevligt sällskap.

Igår var jag på inspirations dag av Mary Kay och jag ska erkänna jag har verkligen fastnat för deras produkter :-)
Kvällen avslutades med soffhäng med
Sambon. Har så himla svårt sova nu på kvällarna så lägger mig i tid för att kunna snurra...

Börjar vara grymt less på vara gravid nu och den där inne verkar göra allt större utrymnings försök! Igår kunde jag fånga foten på den lilla men de gilla den inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar