onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag

Igår på alla Hjärtans dag blev de inge barnafödande men dock en väldigt mysig dag :)
Jag tog släden med hundarna och Per tog skotern så åkte vi iväg för att grilla lite korv :)

Qira myste framför elden med min jacka och smakade korv dom andra sprang runt som tokar :) Mysig och perfekt dag som både jag Per och hundarna trivdes med :)
Nog för att de hade varit roligt om liten tittade ut :)

Idag har jag varit och klippt mig, färgat ögonbryn och fransar kändes skönt med lite uppfräschning speciellt då de inte belv snor dyrt.
så tummen upp för skönhetens salong skellefteå! I BE BACK!!!

Per trodde inte jag skulle ta mig ut så han skjutsade mig är de tant varning då amn får skjuts överallt av gubben ?? Kan tänka mig han var gode less och vänta efter två timmar men han klagar aldrig :)

Sedan miljöträna vi hundarna på stan innan vi rullade hemåt nu blir de lite soffmys innan jag och hundarna ska bege oss mot klubben för årsmöte. Kommer bli väldigt intressant!!

Imorgon går då "tiden" ut för liten å herregud vad fort de har gått och bara inse att om max två veckor så är pyret ute.
Med allt vad de innebär blandad skräck och gjädje vill jag lova :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar