måndag 6 februari 2012

Bakat

Idag har vi varit och tränat hund och lite Per.
Hämtat barnen innan vi for till barnmorska där såg få allting bra ut :)

Handlade lite mat innan vi åkte och stor handlade för veckan :)

Sedan då vi kom hem började jag baka mumsig morotskaka och en kaka från helvetet!!

Twix kaka hette den såg välidgt mumsig ut då man läste vad som var i förstod man att den var hmm harkel "nyttig" Men gud förbannat för laga skiten!!
Svordomarna spröda!! Så hädan efter blir de ica och handla hederliga twix som kostar 7 spänn ´å man slipper ett rent helvete!

Nåja allting är då bakat till föräldragruppen nu så de känns ju skönt iallfall :)

Imorgon blir de hundträning med sällskap tjoho
sedan fixa middag å ha en lugn kväll med familjen då jag sen ska iväg både onsdag och torsdag kväll :)
Fredag lugn sedan blir de Piteå på lördag :)

Läängtar så grymt mycke till Piteå eller inte till Piteå men efter min familj :)

Jokk stannar i Piteå tills liten är ute eller Isabell är less honom :)
Skönt veta att han kan vara där och där har han de väldigt bra :)

1 kommentar:

  1. Recept då!
    Jag bakade också idag och det gick då jävlat säkert åt helvete.. fan vad förbannad jag blir! >;(

    SvaraRadera