fredag 10 februari 2012

hund dagar :)

I onsdag var jag och Samuel på utställningsträning med Qira :)
Kul och intressant och uppskattar att man får de sociala nog för att jag uppskattar Pers sällskap men ibland är de så förbannat skönt att träffa någon annan här ute i skogen :)

Torsdag var barnen på dagis/ skola 25 minus här så jag slängde ihop lite muffins med choklad/ hallon. Nu har jag färdig bakat för ett bra tag framöver :)
Sedan på kvällen blev de surr med lite hundträning men massa käk träning :)
Känns bra att man börjar känna nå folk här nere och de bästa är att jag har nån att träna hund med de är guld för mig de underlättar min vardag så otroligt mycke :)

Idag åkte jag och Samuel hälsade på Jessica och Joline massa hund och skit snack medans barnen lekte.

Hemma så hade mina baby overaller kommit hurra så har hunnit tvätta och tumla upp dom så de är bara kasta ner en i BB väskan.

Ut med hundarna på spark tur 1,9 mil hundarna är nöjda matten är nöjd.
Blir bara förbannad på alla bilister som inte kan sakta ner då man kommer med spark och hundarna och nu pratar vi om att jag har blinkers på alla hundar och reflex väst på dom samt reflex väst på en själv.
Och ändå ids inte ens en del att slå av helljuser eller sakta ner fårn hundra till åtti?!

Imorgon blir de Piteå helt underbart som jag längtar.
Ska fira finaste systersonen som har fyllt hela sju år OJ vad tiden går fort.

2 kommentarer:

  1. Ja nu är det snart alla hjärtans dag, så om 4 dagar ska du föda. Tjohooo! :D

    Fasiken vad tiden går fort alltså.. jag tyckte nyss att han låg i magen!

    SvaraRadera
  2. Ja vi får se om de blir på alla <3 dag :)

    Jaa tiden går så himla fort du ska se hur lång han har blivit han har inte långt kvar för att växa om moster :)

    SvaraRadera