fredag 17 februari 2012

Jag vill känna smärta

Som rubiken säger nu jäklar vill jag känna smärta att de händer nå så man vet att de är på g iallfall. Nej istället får man ha en huvudvärk, lite lätt illamående och himla massa magknip :S Hurra för väntans tider.
Just nu känns de som den aldrig kommer komma ut men gissar att alla som går över tiden har den känslan?!

Vi hade tänkt åka på marknad idag bara för att ha nånting att göra börjar inse att min sambo är lite rastlös av sig. Men dom ringde och sa att de var en dålig marknad med lite att se så de blev inge.

Iställer fixade han till mellanväggen till hundburen toppen och underbart speciellt eftersom Speja bestämde sig för att börja löpa på alla hjärtans dag.

Ikväll blir de fixa en tex mex gratäng och bara ha de bra här hemma :)
Annars har vi inga planer för helgen vilket känns konstigt.

Bilderna är från då jag har gårr 40 hela veckor
och den andra är från de jag klippte mig ingen radikal skillnad men dock en förändring :)
Nu väntar jag bara tills pyret är ute så blir de en färgning i håret :)


1 kommentar:

  1. Du är så fin min vän!
    Och himlar så långt hår du ser ut att ha! Hur mycket klippte du av egentligen?

    SvaraRadera