tisdag 29 maj 2012

Hundträning och Palt från helvete

Morgonen började med att jag skickade pojkarna på dagis sedan natta sigge innan Titt kom vi körde uppletande som gick hur bra som helst :) Tyckte han sökte av bra så ska köra de i veckan igen tänkte jag :) Sedan lydnad som också funkade bra känns som jag äntligen fått till vittringen. Hemma började jag gör palt å som jag svor sixten skrek i örat så de ick inge vidare att bära runt honom laga palt och få de bra. Kommer söta oskar jag ser väl ut som ett åskmoln säger att palten ser fin ut. När vi sitter vid bordet tittar han på en och säger de var den godaste palten han hade ätit. Efter själv smakat den kan jag 100% säkert säga han ljög. Mne tyckte de var himla gulligt av honom att göra de :) För att göra mig glad :) Imorgon 4 års kontroll med Samuel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar