fredag 11 maj 2012

vagn letande och prov svar.

Om jag hade vetat för ett år sen att jag skulle leta efter en vagn som är lätt att packa ihop och lätt att ha med på sjukhus hade jag tror nån drev med mig. Vid den här tiden förra året visste jag inte ens att jag väntade en liten krabat. Nåja har hittat en vagn i Umeå så jag håller tummarna för att dom kan hålla den till 5 juni :) Igår fick vi prov svar från uppsala vilket visade sig att Sixten visade negativit på den vanliga formen av syndrom. Så nu har jag och Per bestämt oss för att utredningen ska gå vidare för att kolla om den ännu mer ovanliga formen. Verkar som allting kring Sixten ska vara söpeciall :) En unik sådan kan man verkligen säga :) Idag blir de 40 års fest så Sigge ska få bada i pool för första gången i sitt liv :) Annars var de avslut på kursen igår vilket kändes väldigt tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar