måndag 28 maj 2012

Pojkarnas vecka :)

Nu är de länge sen jag bloggade. Igår åkte Bita och Speja kom hem hon var efterlängtad vill jag lova :) Igår hade jag och Sixten riktig mysig hemma dag efter varit i piteå hela lördagen. Per var gullig och ordnade middagen medans jag och Sigge vilade middagen. Grillat med potatissallas. Till helgen har jag bjudit hit två goda vänner på middag blir riktigt trevligt :) Annars blir de nog en ganska vanlig vecka då pojkarna kommer full rulle. Samuel har 4 års kontroll på onsdag som jag ska åka med han på. Blir kul å se vad som har hänt sen 3 års kontrollen då jag var på den också. In till läkaren i veckn för att få intyget för vårdbidrag till sixten. Nu har vi skickat in klart om dagarna på Oskar så på fredan börjar mina dagar med honom :) känns skönt att få lite mer pengar i fickan. Var in och såg våra förlovningsringar i fredags men då dom skickat fel storlek till Per kommer vi få vänta ännu längre :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar