fredag 18 maj 2012

Stan och Fiskgratäng :)

Morgonen började vi med att åka in till stan skulle göra lite ärenden. Äntligen hade min gravyr ring så nu åker alla mina fina pojkar runt fingret hur nöjd som helst :) sedan handla lite paket. En röd hårfärg till håret. Då Per var och gjorde ärenden så hade jag alla tre killar med mig Sigge sov i vagnen, Samuel gick och höll mig i handen och Oskar uppförde sig vedervärdigt!! Efter att mitt tålamod tog slut tog jag i hans arm satte mig på knä och pratade med honom. Men folk kollar så grymt mycke då man tar fast i barnen kan väl poängtera nu att jag nöp inte hårt. Mest för att få kontakt med honom och att han ska lyssna vad man säger. Men folk kollar verkligen som man gett honom en rak höger! Är de då bättre låta dom bete sig och vara som en annan mespropp?? Nu lagas de fiskgratäng till pojkarnas stora förtjusning dom är inte nöjda ;) Ikväll blir de en lugn kväll för ladda för piteå imorgon som jag längtar tre veckor är länge att inte vara ditt. Kommit på att jag behöver omlott bodysar till Sigge inför operationen då man inte vill ha bodysar som man drar över huvudet. Så de blir nästa stads projekt å hitta :)

2 kommentarer:

  1. Jippi jag kan kommentera.. ni är så himla fina på den bilden! Jag hoppas fiskgratängen smakade mycket bra! Puss på dig

    SvaraRadera