tisdag 16 oktober 2012

Barn vecka

Igår kom pojkarna och då dom visste att de blivit tre valpar undrade dom naturligtvis vars nr tre var.
Jag som ska vara lite försiktig spara dom från alla hemskheter berättar med en anning sänkt röst
att de lilla valpen var sjuk så den klara sig tyvärr inte
Men den har de bättre nu där den är då mår den inte dålig.

Tror min sambo tyckte jag hade lite mesig beskrivning för han förklarade den
valpen var de nånting fel på så jag slog ihjäl den :S

Min  djupa fundering då ska man inte försöka skydda dom så länge som möjlig vuxenlivet kommer ändå ta dom med storm.
För de känns att vara vuxen ibland...

samtidigt som döden är så himla naturlig för dom med att Per jagar inprincip allt som vi äter.
De händer ju aldrig som att vi går på ica och köper oss en köttbit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar