måndag 22 oktober 2012

störst av allt är kärleken

Idag hade vi en mys dag jag, Per, Samuel och Sixten åkte och bada.
Sedan lämnade vi Samuel på dagis vinkade hejdå till Per som åkte till jobbet.

Packade in oss i bilen åkte till stan då var de en väldigt missnöjd trött kille som skrek i baksätet och ahn slokan fem minuter innan vi var framme trött kille igen så la på med syrran och gav han all uppmärksamhet.
Nya tofflor till lilleman som kryper och ställer sig upp efter saker nu :)

In på Jula för handla kabel för koppla el till tvättstugan.
Lyckligt ovetande i kön kommer de fram en karl till mig och säger jag ska inte oroa mig
För han har healat min son nu så nu kommer allt bli bra...
Vad svara mig jag klämde ut mig ett litet tack och funderade vad är de för lustig människa.
På ett visst sätt vill jag tro att sånt funkar men att man måste vara mottaglig för de.

Samtidigt vill man säga till gubben klart allting kommer bli bra !! Man kan /vill inte tänka annat.
Sixten är de bästa man har så tankar att de inte ska bli bra vill/årkar jag inte ha.

Hemma var jag tvungen googla lite grann om healing och
hittade in princip på varje sida i slutet citatet "Störst av allt är kärleken"
Och helt klart den är den övervinner de mesta :)

Så Jäklad Älskad!

1 kommentar:

  1. Rögd, för det är sååå sant.
    Kommer aldrig glömma läkaren vi träffade när Jojo var ca 1 månad....
    Hon är oavsett ett litet barn som bara behöver kärlek och omsog, det andra är ganska ovesentligt

    Vi slipper ju allt åkande nu... Nästa gång blir till vår/sommar då vi ska till göteborg o göra ny magnetröntgen för att se att allt är bra efter operationen

    Kramar o kärlek till världens sötaste Sixten <3

    SvaraRadera