söndag 21 oktober 2012

tapetsering

Förstår int hur veckorna springer iväg då sambon jobbat natt känns de som allting springer!!
Torsdag hjälpte T mig med engelskan klarade de provet också inser glatt att halva kursen är gjord nu och kan säga Tusen tackk till T utan henne hade jag inte klarat de :)
Satsar på göra klart nästa uppgift i veckan medans Per jobbar kväll och jag sigge lägger sig sex.
Sedan helst göra prov i veckan också :) Om man hinner.

Utöver de var lillebror och tapetserade igår både vardagsrumsvägg och tvättstugeväggar.
Efter spaklat slipat spaklat slipat insåg jag att dammet och mina lungor trivdes inte riktigt tillsammans men skönt nu när de är klart :)
Snyggt blev de också.
Ska handla lister och få ditt dom i veckan sedan börjar de bli dags flytta tvättmaskin och tumlarn.
Kollat på tvättställning på Jula sådan som man hissar upp i taket och funderar på handla en sån.Var först inne på sån som man sätter efter vägen men inser att de kommer nog kännas väldigt trångt.

Valparna mår bra växer och växer. Idun har börjat öppna ögonen och vi har flyttat ner dom i köket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar