onsdag 17 oktober 2012

tapeter

Idag började jag morgonen skicka Oskar på skolan leka med Sigge somna han om
Då passade jag på att dammsuga bilen och måste säga att den roterande borsten
funkade riktigt bra bara Qira håret som vägrade försvinna.


Sedan till stan för köpa tapeter och kors i taket jag och Per kom överens vi tittade till och med på samma tapet Då kommer ju frågan jag som har fått mer hans smak kors i taket :S eller han som fått mer av min smak vi får hoppas på de andra iallafall :)
Sedan till fyndet på Rusta. Vi har bestämt oss för handla en handdukstork till toan då de alltid är blöta handdukar där något irriterande ( vi ska börja göra om toan då vi är klar med tvätrstugan ) de vi har kollat har lega tpå kring 500 upp till 1000 hittade en på rusta liknande inte direkt den vi sett men för 99 kr och då jag kollade kvittot vart de 49 kr så tack Rusta.
Så nu har vi sparat några hundra eller hur var de nu ;)

Per jobbar eftermiddag så bara jag och barnen hemma så en hel lugn mysig hemma kväll har vi haft andra på rad så känns super lyxigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar