onsdag 17 augusti 2011

allt och ingenting

I måndags åkte jag & Solo till Umeå efter vi lämnat grabbarna på dagis.

Trevligt får träffa Anna och se hur stor Tea har blivit. Måndag bestod mest av surr. God mat och promenader. Fick se Annas och Teas nya bostad och den var hur fin som helst :)

Tisdag tränade vi hund direkt på morgonen. Solo gick helt okej på träningen och de är bra då man har nån som kan hjälpa en vilket jag saknar här i Tällåsen. Men med tiden lär man väl känna folk ? Nästa onsdag börjar då träningskvällarna här i Drängsmark och de har jag tänkt fara på.

Var barnvakt till Tea på tisdag kväll gick hur bra som helst och var mysigt å få rå om henne :)

Åkte hem sent på kvällen/natten för började känna stress för hinna allt onsdag.




Onsdag idag då så har jag börjat morgonen lite lungt prata med mamma ska passa hälsa på dom då jag jobbar i helgen.


Nu snart ska vi iväg till barnmorskan hoppas/ borde få tid för ultaljud :) SPÄNNANDE!!

Sedan ska vi åka å titta på bilar innan vi handlar.

Tycker de är hur svårt som helst de med ny bil hur mycke pengar ska man lägga ?? vad för bil ?? men titta kostar ju ingenting :)











Bjuder på lite bilder från livet

Jag & Oskar




Jag och Linda Påväg till Umeå





Jag å Fina Maja







Ha de bra !!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar