måndag 29 augusti 2011

lugn dag

Dagen började med att vi skulle åka å kolla på bilar vi hann se en bil innan vi åkte hem därav jag var tvungen stanna å hälsa på toaletten men huvudet före.
Eftersom jag nu har besökt varenda toalett på alla Skellefteå bilhallar känns de som kan jag rekommendera att dom som säljer Mazda har en väldigt trevlig toalett luktar gott väldigt fräch :)

Hem och tagit riktig lugn dag.
Per och hans pappa har hållt på med grunden till rundlogen idag ska försöka fota imorgon så i får se hur de ser ut :)

Den här filmen såg vi igår skit bra må jag säga

Och idag efter per skruvat färdigt i bilen som jag körde sönder blir de att se

1 kommentar:

  1. så med andra ord, om man ska köpa bil samtidigt som man är så där lätt illamående så är det en mazda man ska skaffa? :)

    SvaraRadera